آخرین اخبار
کد مطلب: 80374
رابطه رحمتي و قلعه نويي نزديک شد؛ تمايل گلر سابق استقلال براي بازگشت
تاریخ انتشار : 1393/05/29
نمایش : 3351
‌رابطه دروازه بان سابق استقلال دوباره با قلعه‌نويي نزديک شده و به واسطه سفارش‌هايي که هوتن مي‌کند، شايعه بازگشت دوباره اين بازيکن به استقلال مطرح شده است.

به گزارش سلام لردگان، سيد مهدي رحمتي و امير قلعه‌نويي نه تنها دشمن هم به حساب نمي‌آيند، بلکه حالا از دوستان نزديک هم هستند.

گلر سابق استقلال که پس از مصاحبه جواد نکونام، به حمايت از او پرداخت و حتي شنيده مي‌شود در تماس‌هاي تلفني به کاپيتان تيم ملي گفت که پشت اين بازيکن خواهد بود، ناگهان به امير قلعه‌نويي نزديک شد.

 

رابطه نزديک رحمتي با هوتن پسر قلعه‌نويي باعث شد تا آن‌ها در يک رستوران با هم‌‌ ديدار کنند و اين بار گلر سابق استقلال، به حمايت از امير بپردازد. ‌در حال حاضر رابطه اين دو بسيار نزديک است و حتي به صورت مداوم با هم در تماس هستند.

اين موضوع نگراني شديد فروزان دروازه‌بان اول استقلال را در‌پي داشته است. ‌اين روزها شايعات زيادي درباره بازگشت دوباره سيد مهدي رحمتي به استقلال شنيده مي‌شود.

گلر سابق آبي‌ها به هيچ‌وجه از وضعيتش در باشگاه پيکان راضي نيست و تمايل زيادي دارد تا در نيم‌فصل از اين تيم جدا شود.

با آنکه پيکان در فصل نقل و‌انتقالات مهره‌هاي زيادي به خدمت گرفت و هزينه ميلياردي کرد اما تا اين‌جاي فصل از 4 مسابقه تنها 2 امتياز گرفته است.‌ شرايط اين تيم زياد مناسب نيست و بعضي‌ها از الان پيکان را يکي از تيم‌هايي مي‌دانند که در پايان فصل تنها براي بقا خواهد جنگيد.

 

 نتايج تيم و جوي که در پيکان وجود دارد باعث شده تا مهدي رحمتي زياد راضي نباشد و همچنان به استقلال فکر کند. در حال‌ حاضر اغلب بازيکنان از بازگشت احتمالي او به تيم خبر مي‌دهند و مي‌گويند به احتمال فراوان مهدي رحمتي دوباره به جمع آبي‌ها بازمي‌گردد.

 

گلر سابق استقلال فعلا در اين زمينه حرفي براي گفتن ندارد و تنها مي‌گويد بازيکن پيکان است و براي اين تيم بازي مي‌کند. ‌رحمتي نمي‌تواند علاقه خود را از بازگشت دوباره به استقلال کتمان کند.

در صورتي‌که فروزان مثل بازي با سپاهان و سايپا عمل کند، بي‌شک امير قلعه‌نويي هم براي بازگرداندن مهدي رحمتي به تيمش راغب‌تر خواهد شد.

 

اين دروازه‌بان در فصل‌هاي گذشته جزو بهترين بازيکنان استقلال بود و بارها دروازه آبي‌ها را نجات داد. ‌او به دليل درخواست مالي بالا و همين‌طور درخواست براي برکناري و بقاي بعضي از اعضاي کادر فني، با قلعه‌نويي به مشکل خورد و پيش از شروع رقابت‌هاي ليگ برتر به پيکان ملحق شد.

 

در صورتي که دوستي قلعه‌نويي و رحمتي بيشتر و بيشتر شود، در نيم فصل دوم بايد منتظر بازگشت اين دروازه‌بان به استقلال بود.
منبع. جام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس